Well, i'm just a candystick. You can call or send me a message +31653451545 and i'll read it. If needed, i'll contact you by text or call. So, don't forget to send your own phonenumber.

Het duurde even wat langer dan.. fer wacht

Bing Video’s

Bing Video’s

Zoek even naar bmw m5 ofzo

Verwacht whatever.. Want als fer wacht, dan verwacht nie.. teveel. en o fer in is dat wat teveel van wat goed wassen is. Zo kwam ik weer er bovenop. Want fer wacht niet voor niets. Fer zijn namelijk de initialen van mijn voor en achternaam. Mijn naam is gewoon Frank Edward Reyneke, dat staat overigens ook op mijn paspoort.. Toen nog markeringen.. Tegenwoordig op internet aan het typen zodat je mijn denkwijze een beetje kan begrijpen. Mijn.. (may in).. Mayworld.. Edward omdat in 2026 veel wordt gemeten. Das pas belangrijk als je het achteraf kan nameten. Anyway whatever. Zo heb ik weer even iets geschreven met mijn digitale pennen.. in de vorm van mijn nagels op mijn vingers, op mijn handen, aan mijn armen, en mijn schouders die alles kunnen dragen en van daaruit ook mijn borstkast, mijn nek en hoofd en haar. (sweetness) en altijd hoop liefde en geluk dat we leven in vrede en kunnen lopen en wandelen op mooiere paden en wegen. Opdat we niet telkens op het verkeerde pad blijven dwalen. Dat we onze teentjes en onze nageltjes en kleine en grote op voeten enkels, benen en natuurlijk mooie deien.. Sweet curves.. een kleine jumbo en de vorm van een olifant om even te spelen samen met mantel en andere lego pakketten en vele andere speelplaatsen zoals hier en nu, of je het nu leger des heils noemt.. Dat doet er niet zozeer toe, ik ben er in ieder geval.. zeg maar als een M5.. beetje anders maar wel met de veren goed gesteld zoals een vogel door de lucht. Wees niet bang. Want dat doet mn uitlaat wel voor je.. Zie je me blauw.. Voel je je dan hetzelfde.. Ik denk als water. Daarom transparant in hoe ik ben en doe. Ik doe er toe net als jij. Gewoon even een blog verhaaltje tussen door ergens in en om het vogeltje door de lucht zwevend door de blauwe hemel op aarde als een hartje die erbij hoort en niet te zwaar is om may te gaan. Vieeeww… m5.. Gewoon groetjes en kusjes… Knuffels vanaf de andere kant.. Don’t worry, be happy. Thee? coffee? shop? Be happy flower power in luxe a flex at rey son…Keeping my eyes open trough the rear rari f view… Too 22 toet toet see my testarossa.. view f16 f44 shhsky is the limit baby.. love you….

@power.nl ❤
Logo

More results...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors